Menu
http://pneumat-turbo.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide1gk-is-433.pnglink

PNEUMAT - TURBO

http://pneumat-turbo.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide2gk-is-433.pnglink

PNEUMAT - TURBO

«
»

PROCES NAPRAWCZY TURBINY

Turbosprężarki

  • Czytany 11363 razy

Żeby utrzymać wysoki poziom naprawy, jednym z ważnych elementów jest bazowanie na najlepszych dostępnych częściach. Jak wspominałem na wstępie współpracuję ściśle z producentem wyważarek firmą CIMAT, która jest jednocześnie dystrybutorem części angielskiego producenta firmy Melett.

W zeszłym roku uzyskałem miano brązowego klienta.  

Nie będę Państwu przedstawiał i opisywał zasady działania, budowy turbosprężarek ponieważ opisują to praktycznie wszyscy, niezależnie czy mają o tym pojęcie czy nie. 

Mogę jedynie przedstawić kilka podstawowych rad w eksploatowaniu silnika z turbodoładowaniem.  

Przede wszystkim wymieniaj w terminie olej. Pamiętaj, że olej wymieniamy, według zaleceń producentów olejów przynajmniej RAZ DO ROKU. 

W przypadku pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF pamiętaj żeby raz na tydzień dobrze zagrzać silnik poza miastem (umożliwia to samoczynne oczyszczanie się filtra). 

Co do samej naprawy turbosprężarek:

 

  • naprawa do dwóch dni roboczych również turbosprężarek ciężarowych;

  • roczna udokumentowana gwarancja wraz z uwagami i zaleceniami;

  • blisko 100 turbosprężarek gotowych na wymianę (zdjęcie z regałem) 


Wszystkie zawory turbosprężarek oraz modulatory elektroniczne sprawdzane i regulowane na specjalistycznym urządzeniu Actu Test 4000

 

 

 

 

 

 

NOWOŚĆ

NAPRAWA ELEKTRONICZNYCH STEROWNIKÓW TURBOSPRĘŻAREK

 

 

 

 

 

 

Powrót na górę